Psichikos sveikatos stiprinimo programa
Dėmesingu įsisąmoninimu grįstos streso valdymo programos užsiėmimai (REGISTRACIJA SUSTABDYTA!)
Kas?

Tęstiniai grupiniai užsiėmimai, kurie remiasi moksliniais tyrimais pagrįsta MBSR (Mindfulness-based stress reduction) programa. Struktūruotų praktinių-patyriminių susitikimų metu ir atliekant namų užduotis, siekiama asmenims suteikti žinias ir įgūdžius, reikalingus norint palengvinti bendrą emocinę būklę, su stresu ar fiziniu skausmu susijusius sunkumus.

Kam skirta?

Į grupę kviečiami suaugusieji, išgyvenantys su stresu ir / ar fiziniu skausmu susijusius sunkumus.

Ką veiksime?
  • Gilinsime teorines žinias apie dėmesingo įsisąmoninimo (angl. mindfulness) praktikų galimą naudą.
  • Atliksme įvairias dėmesingo įsisąmoninimo (angl. mindfulness) praktikas.
  • Aptarsime atliktas praktikas ir namų užduotis.
  • Mokysimės naujų mąstymo ir elgesio būdų, kurie gali padėti nurimti, įgauti psichologinio atsparumo stresui ir diskomfortui, bei gerinti bendrą funkcionavimą.
Kaip viskas vyks?

Susitikimai grupėmis vyks nuotoliniu būdu 1 kartą per savaitę. Iš viso bus 9 kassavaitiniai susitikimai, vieno susitikimo trukmė – 1 val. 30 min. Renkame 4 grupes. Registruojantis kviečiame pasirinkti vieną iš grupių – Pirmadieniais (12:00-13:30 val.), antradieniais (12:00-13:30 val.), ketvirtadieniais (18:00-19:30 val.) arba penktadieniais (18:00-19:30 val.)

Kiekvienas užsiregistravęs dalyvis turės galimybę gauti vieną individualią konsultaciją. Konsultacijos metu bus lavinami gebėjimai ir įgūdžiai atpažinti savo būseną, mokomasi spręsti gyvenimiškas situacijas, dalyvis gaus psichologinę pagalbą, išgyvenant sudėtingas gyvenimiškas situacijas bei aptars sunkumus susijusius su dėmesingo įsisąmoninimo (angl. mindfulness) taikymo praktikomis.

kitos programos